Oficiálny predajca
Záručný a pozáručný servis
Rýchle doručenie
Vrátenie tovaru do 30 dní
Odborné poradenstvo

Reklamácia a mimozáručná oprava

Záruka hodiniek Vostok Europe

Na náramkové hodinky je poskytovaná záruka 24 mesiacov odo dňa predaja. Zákazník môže uplatniť svoje spotrebiteľské práva v súlade s platnou národnou legislatívou.
Záruka sa vzťahuje na výrobné vady ovplyvňujúce funkčnosť hodinového strojčeka. V prípade, že sa vyskytla na ňom nepredvídaná závada, máte nárok na bezplatnú opravu chybného výrobku.

Záruka sa nevzťahuje na opotrebovanie:

– starnutím,
– bežným opotrebovaním,
– vyblednutím farby pri nekovových náramkoch (koža, textil, silikón),
– poškodenie sklíčka,
– poškodenie vonkajšej lunety alebo púzdra,
– poškodenie kovového náramku,
– poškodenia spôsobené nesprávnym alebo nevhodným používaním,
– poškodenie v dôsledku nedostatočnej starostlivosti,
– poškodenie spôsobené z nedbalosti alebo nehody,
– vady spôsobené neodbornými zásahmi,
– stykom s chemikáliami a magnetickým poľom,
– porušenie podmienok spôsobu používania, určených na záručnom liste,
– neoprávneným, svojvoľným zásahom užívateľa,
V prípade poškodenia hodiniek z vyššie uvedených poškodení, záruka nemusí byť uznaná! 

VODOTESNOSŤ uvádzaná na hodinkách sa vzťahuje výlučne len k samotným hodinkám, nevzťahuje sa však ku koženým remienkom, ktoré nie sú prispôsobené na styk s vodou.

DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE

Predavajúci MONALI, s. r. o. objednávaný tovar zasiela kuriérskou službou Slovak Parcel Service s.r.o. a riadi sa obchodnými podmienkami doručovateľskej služby. Ak si príjemca tovar pri prevzatí neskontroluje, firma / predavajúci MONALI, s. r. o. sa riadi Obchodnými podmienkami expresnej doručovateľskej služby Slovak Parcel Service s.r.o. .

Reklamácia sa neuzná bez predloženia vyplneného originálneho záručného listu!

Kvalita hodiniek bola preskúšaná. Ak sa však napriek tomu vyskytnú nepredvídateľné závady, na ktoré sa záruka vzťahuje, ako napríklad nefunkčnosť hodiniek, je potrebné hodinky spolu s originálom záručným listom, s fotokópiou faktúry a so stručnou charakteristikou závady (vyplnený Reklamačný formulár) k oprave zaslať k nám.
Zaslanie hodiniek na reklamáciu priamo do autorizovaného servisu zabezpečuje predajca prostredníctvom kuriérskej služby SPS.

Objednanie prepravy pre registrovaných zákazníkov

Pre registrovaných úžívateľov je možné prepravu objednať priamo cez nás. Vypíšete ,,reklamačný formulár“ a pošlete ho na našu emailovú adresu info@vostokwatches.sk. Do predmetu mailu je potrebné napísať „reklamácia tovaru – objednávka prepravy“.
Náklady na prepravu balíku, ktorý bude takto zaslaný na reklamáciu hradí predajca Monali s. r. o.
Po prijatí reklamačného formulára vyplníme za Vás ,,objednávku prepravy“ a do 24 hodín (v rámci pracovných dni) by Vás mal kuriér kontaktovať a balík vyzdvihne na adrese, ktorú ste uviedli v reklamačnom formulári.

Vyriešenie reklamácie

V prípade, ak Vami uvedená závada nebude uznaná v rámci záruky budete o cene výmeny / opravy informovaný vopred na základe vyjadrenia autorizovaného servisu pre značku Vostok Europe.

Tieto podmienky sa vzťahujú len pre zásielky v rámci Slovenskej republiky.

Mimozáručná oprava

Naším zákazníkom poskytujeme aj mimozáručnú opravu hodiniek Vostok Europe a Aviator. Zaslanie hodiniek na servis zabezpečuje predajca prostredníctvom kuriérskej služby Slovak Parcel Service s.r.o. .

Hodinky je potrebné odoslať na našu adresu: MONALI, s.r.o., Miestneho priemyslu 1247, 029 01 Námestovo spolu s formulárom na servis hodiniek.

Kompletné informácie reklamačného poriadku nájdete tu.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle 0948 112 256 alebo e-mailom: info@vostokwatches.sk