Oficiálny predajca
Záručný a pozáručný servis
Rýchle doručenie
Vrátenie tovaru do 30 dní
Odborné poradenstvo

Reklamácia a mimozáručná oprava

Záruka hodiniek

Na zakúpený tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov odo dňa predaja. Zákazník môže uplatniť svoje spotrebiteľské práva v súlade s platnou národnou legislatívou.


Pri hodinkách sa záruka vzťahuje na výrobné vady ovplyvňujúce funkčnosť hodinového strojčeka. V prípade, že sa vyskytla na ňom nepredvídaná závada, máte nárok na bezplatnú opravu chybného výrobku.

Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené:

– starnutím,
– bežným opotrebovaním,
– vyblednutím farby pri nekovových náramkoch (koža, textil, silikón),
– poškodením sklíčka,
– poškodením vonkajšej lunety alebo púzdra,
– poškodenie kovového náramku,
– nesprávnym alebo nevhodným používaním
– poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
– poškodením v dôsledku nedostatočnej starostlivosti,
– poškodením z nedbalosti alebo nehody,
– vady spôsobené neodbornými zásahmi,
– stykom s chemikáliami a magnetickým poľom,
– porušenie podmienok spôsobu používania, určených na záručnom liste,
– neoprávneným, svojvoľným zásahom užívateľa,

V prípade poškodenia tovaru z vyššie uvedených poškodení, záruka nemusí byť uznaná! 

VODOTESNOSŤ uvádzaná na hodinkách sa vzťahuje výlučne len k samotným hodinkám, nevzťahuje sa však ku koženým remienkom, ktoré nie sú prispôsobené na styk s vodou.

DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE

Predavajúci NEONUS, s. r. o. objednávaný tovar zasiela prostredníctvom:

  • Packeta Slovakia s. r. o. a riadi sa obchodnými podmienkami doručovateľskej služby. Kompletné obchodné podmienky nájdete na https://www.zasielkovna.sk/eshopy/vop.  Ak si príjemca tovar pri prevzatí neskontroluje firma / predávajúci NEONUS, s. r. o. sa riadi Obchodnými podmienkami doručovateľskej spoločnosti.

Reklamácia sa neuzná bez predloženia vyplneného originálneho záručného listu!

Kvalita hodiniek bola preskúšaná. Ak sa však napriek tomu vyskytnú nepredvídateľné závady, na ktoré sa záruka vzťahuje, ako napríklad nefunkčnosť hodiniek, je potrebné hodinky spolu s originálom záručným listom, s fotokópiou faktúry a so stručnou charakteristikou závady (vyplnený Reklamačný formulár) k oprave zaslať na adresu predajcu:

NEONUS, s.r.o.
Miestneho priemyslu 1247
(budova OC Trior)
029 01 Námestovo
Slovenská republika

Zaslanie hodiniek na reklamáciu priamo do autorizovaného servisu zabezpečuje predajca prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Packeta Slovakia, s. r. o.

Objednanie prepravy pre registrovaných zákazníkov

Pre užívateľov, ktorý si reklamovaný tovar objednali ako registrovaný užívateľ, je možné prepravu objednať priamo cez nás. Vypíšete ,,reklamačný formulár“ a pošlete ho na našu emailovú adresu info@vostokwatches.sk. Do predmetu mailu je potrebné napísať „reklamácia tovaru – objednávka prepravy“.
Náklady na prepravu balíku, ktorý bude takto zaslaný na reklamáciu hradí predajca NEONUS, s. r. o.
Po prijatí reklamačného formulára vyplníme za Vás ,,objednávku prepravy“ a do 24 hodín (v rámci pracovných dní) by Vás mal kuriér kontaktovať a balík vyzdvihne na adrese, ktorú ste uviedli v reklamačnom formulári.

Vyriešenie reklamácie

V prípade, ak Vami uvedená závada nebude uznaná v rámci záruky budete o cene výmeny / opravy informovaný vopred na základe vyjadrenia autorizovaného servisu pre značku Vostok Europe.

Tieto podmienky sa vzťahujú len pre zásielky v rámci Slovenskej republiky.

Mimozáručná oprava

Naším zákazníkom poskytujeme aj mimozáručnú opravu hodiniek Vostok Europe a Aviator. Zaslanie hodiniek na servis zabezpečuje predajca prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Packeta Slovakia, s. r. o. .

Hodinky je potrebné odoslať na našu adresu: NEONUS, s.r.o., Miestneho priemyslu 1247, 029 01 Námestovo spolu s formulárom na servis hodiniek.

Kompletné informácie reklamačného poriadku nájdete tu.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle 0948 112 256 alebo e-mailom: info@vostokwatches.sk