Oficiálny predajca
Záručný a pozáručný servis
Rýchle doručenie
Vrátenie tovaru do 30 dní
Odborné poradenstvo

Nákup na splátky Cetelem

Splátky bez navýšenia

Nakupovanie na splátky na www.vostokwatches.sk znamená jednoduchosť, komfort a bezpečný nákup z pohodlia Vášho domova. Splátky Cetelem je možné použiť len pre nákupy, kde výška požičiavanej sumy bude v rozmedzí od 100 € do 3320 €

Maximálny počet splátok je 9. Priama platba je 10% z ceny tovaru. Doba splatnosti je 9 mesiacov.

Ako nakupovať na splátky:

1. Pridať do košíka

Vyberte si tovar, o ktorý máte záujem.
V detaile produktu nájdite odkaz ,,Nákup na splátky Cetelem“ a kliknite naň, zobrazí sa Vám kalkulačka, na ktorej si vypočítate splátky.
Tovar vložte do nákupného košíka kliknutím na políčko ,,Pridať do košíka“.
V prípade, ak máte v košíku tovar, o ktorý máte záujem, v ďalšom kroku ,,Objednávka – Nákupný košík“ kliknite na políčko ,,objednať“.

2. Pokladňa

V ďalšom kroku objednávky ,,Pokladňa“ je potrebné zadať pravdivé informácie (dodaciu adresu, poprípade fakturačnú adresu, ak sa líši od dodacej).
Pri spôsobe platby zvoľte nákup na splátky Cetelem.
Ak ste všetko potrebné vypísali kliknite na tlačidlo ,,Pokračovať v objednávke“.

3. Objednávka – overenie údajov

V tejto časti objednávky si prekontrolujte objednávku. Zakliknite okno „Prečítal som si a súhlasím s obchodnými podmienkami“ . Objednávku odošlete tak, že kliknete na tlačidlo ,,Záväzne objednať“.

4. Objednávka – potvrdenie + výber splátok

Pre výber splátok kliknite na tlačitko „Cetelem pokračujte tu“. Otvorí sa Vám okno, kde si vyberiete splátkový program, poistenie, počet splátok,..
Následne nato kliknite na tlačítko „Odoslať požiadavku“.

5. Vyplnenie žiadosti Cetelem

Budete presmerovaný na stránku www.cetelem.sk, kde vyplníte formulár pre schválenie úveru.
E-mailom obdržíte identifikačné číslo, ktoré je potrebné zadať spolu s rodným číslom na https:www.cetelem.sk/eshop/ziadosť.php, kde sa dozviete výsledok rozhodnutia.

Vďaka priamemu otvoreniu revolvingového účtu, budú vaše ďalšie nákupy rýchlejšie a jednoduchšie. Informácie o ďalších výhodách splátkového produktu získate na https://www.cetelem.sk/trendy-splatky/ ako aj v priebehu schvaľovacieho procesu Cetelem.

Po schválení online žiadosti o úver v papierovej forme, nám zašlite POŠTOU PODPÍSANÉ nasledujúce dokumenty:

  • 1x riadne podpísanú Zmluvu o spotrebiteľskom úvere (vytlačte po vyplnení on-line žiadosti)
  • 1x vyhlásenie a poučenie o ochrane osobných údajov (vytlačte po vyplnení on-line žiadosti)
  • 1x obojstrannú kópiu občianskeho preukazu
  • 1x obojstranná kópia druhého dokladu totožnosti. Akceptovanými dokladmi sú:
    – pas,
    – vodičský preukaz,
    – preukaz fyzickej osoby z ťažkým zdravotným postihnutím – ZŤP,
    – zbrojný preukaz,
    – potvrdenie o výške príjmu,
    – výmer o dôchodku
    – daňové priznanie v prípade SZČO,
    – doklad o bydlisku – faktúry za energie, telefón, internet, televízia,
    – pracovná zmluva v prípade klientov zamestnaných v zahraničí

(Schválenie úveru sa dozviete v priebehu niekoľkých minút, najneskôr však do 24 hodín). Výsledok rozhodnutia sa môžete dozvedieť aj na https://www.cetelem.sk/eshop/ziadost.php, na základe prideleného identifikačného čísla, ktoré obdržíte emailom po odoslaní žiadosti o úver.

Vašu zmluvnú dokumentáciu k spotrebiteľskému úveru si môžete vytlačiť na nasledujúcej adrese: http://www.cetelem.sk/online/tlac-zmluvy.php 

Všetky doklady pošlite na adresu:

Monali, s. r. o.
Miestneneho priemyslu 1247
029 01 Námestovo
e-mail: info@vostokwatches.sk
telefón: 0948 112 256

Pokiaľ bude Váš úver schválený, doložené doklady a zmluvy budú v poriadku a tovar bude na sklade, bude Vám tovar okamžite expedovaný.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať e-mailom na info@vostokwatches.sk, telefonicky 0948 112 256 alebo kontaktujte priamo Cetelem 0850 111 212.

Aké podmienky musím spĺňať pre nákup na splátky:

  • fyzická osoba, občan SR s trvalým pobytom na území SR
  • vek od 18 rokov

Doklady potrebné k schváleniu splátok:

  • občiansky preukaz
  • druhý doklad totožnosti – viď vyššie

Podnikateľ (SZČO):

  • kompletné daňové priznanie
  • potvrdenie o podaní DP
  • výpis z podnikateľského účtu za posledné tri mesiace

Konateľ / Spolumajiteľ firmy:

  • ročné zúčtovanie preddavkov na daň alebo DP typu A alebo
  • 3 posledné výpisy z osobného účtu

Klient s trvalým pobytom na území SR zamestnaný v ČR, AT, HU, PL:

  • pracovná zmluva
  • 3 posledné výplatné pásky
  • 3 posledné výpisy z osobného účtu kam je klientovi poukazovaná mzda

Akým spôsobom je možné hradiť splátky

  • bankovým prevodom
  • poštovou poukážkou

Priama platba

Priamu platbu hradíte v hotovosti priamo kuriérovi. V prípade bezúročného úveru je to vždy 10 %. V prípade iných úverov si jej výšku môžete určiť podľa možností vašej peňaženky od 0% do 90% ceny tovaru.

Mesačná splátka

Mesačnú splátku prispôsobíte rodinnému rozpočtu a máte istotu, že počas celej doby splácania ostane nezmenená.

Dĺžka splácania

Splácať môžete 7 až 60 mesiacov (v závislosti od typu úveru).

Výška úveru

Výška úveru sa pohybuje od 100,00 EUR do 17 000,00 EUR v závislosti od typu tovaru a zvoleného produktu.

Poistenie úveru

BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE SA, pobočka zahraničnej banky vám v spolupráci s BNP Paribas Cardif Poisťovňou, a. s. ponúka úverové poistenie, ktoré chráni vás a vašich najbližších pred finančnými ťažkosťami v prípade nepriaznivých životných situácií.

Názov balíkaOznačenie v bankeTLM kódSadzbaKrytie
Komplexný balík poisteniaMASTM15,29%PN, smrť, invalidita, strata zamestnania, hospitalizácia
Komplexný balík poistenia PLUSMASXM25,29% + 0,99€PN, smrť, invalidita, strata zamestnania, hospitalizácia + Home assistance + krádež tovaru
* podrobné podmienky poistenia nájdete v Obchodných podmienkach BNP Paribas Cardif poisťovne

Ako splácať

Kedy mám začať splácať úver?

Prvá splátka má splatnosť nasledujúci mesiac od dodania tovaru. Odporúčame postupovať podľa informácií, ktoré zasiela Cetelem v úvodnom liste po nákupe tovaru.

Aké údaje potrebujem na úhradu splátok?

Zúčtovacie údaje sú uvedené v úvodnom liste, zaslanom priamo na Vašu adresu, prípadne mailovú adresu. Prípadne nás kontaktujte:

  • telefonicky na linke 0850 111 212
  • e-mailom (cetelem@cetelem.sk)

Môžem uhradiť vyššiu sumu ako je min. mesačná splátka?

Kedykoľvek môžete hradiť vyššiu sumu ako je minimálna mesačná splátka.
Pri úhrade vyššej sumy odporúčame využiť jednorazový bankový prevod alebo vyžiadať si na pošte čistú poštovú poukážku typu U, túto vyplniť a uhradiť. Splatnosť mesačnej splátky je uvedená na Zmluve o úvere.

Môžem si predplatiť mesačné splátky?

Áno, mesačné splátky si môžete predplatiť aj na niekoľko mesiacov vopred.

Je možné požiadať o zmenu dátumu splatnosti mesačnej splátky?

Pre prípadnú zmenu odporúčame kontaktovať Klientsky servis na tel. č. 0850111212, kde Vám naši operátori vhodne poradia.

Ako evidujete deň úhrady splátky?

Podľa platných Všeobecných podmienok je dňom úhrady deň, kedy je splátka pripísaná na náš bankový účet. Pokiaľ nebude splátka pripísaná na účte Cetelem do konca aktuálneho mesiaca, nasledujúci mesiac Vám bude účtovaný poplatok za omeškanie.

Ako mám postupovať, keď mám uhradenú splátku a napriek tomu mi prišla upomienka?

Odporúčame Vám kontaktovať Klientsky servis na čísle 0850 111 212, kde Vám pracovníci overia všetky nami evidované platby.

Dá sa úver zaplatiť aj jednorazovo?

Áno, kedykoľvek. Vždy vám však odporúčame predtým kontaktovať Klientsky servis na číslo 0850 111 212 a overiť si aktuálnu výšku zostatku úveru.

Čo zahŕňa mesačná splátka, ktorú Vám uhradím?

Mesačná splátka sa skladá z:

  • istiny
  • úroku
  • poistenia úveru

Čo sa stane, ak na úver uhradím vyššiu sumu ako je celá dlžná čiastka?

Odporúčame Vám kontaktovať linku Klientsky servis 0850 111 212, kde sa s pracovníkmi dohodnete na vrátení Vášho preplatku.

Zadal som zlý variabilný symbol pri úhrade mesačnej splátky. Ako mám ďalej postupovať?

Odporúčame Vám kontaktovať linku Klientsky servis 0850 111 212 alebo klientskyservis@cetelem.sk aby bola Vaša platba dohľadaná a priradená k Vášmu úveru.

Môžem požiadať o odklad mesačnej splátky?

Ak chcete požiadať o odklad, odporúčame kontaktovať Klientsky servis na tel. č. 0850 111 212, kde Vám operátori vhodne poradia.